آصفری در گفت‌وگو با «فردا»:

پاسخ به اسرائیل باعث وحدت و شادی جامعه شد

کد خبر: 1285768

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: پاسخ ایران به اسرائیل سبب یک روحیه و امید در جامعه ایران شد چون توانمندی نیروهای مسلح را نشان داد. همچنین یک اتحاد و انسجامی بین همه جریانات ایجاد شد. در مجموع می توان احساس شعف و شادی را در همه اقشار جامعه دید.

پاسخ به اسرائیل باعث وحدت و شادی جامعه شد

گروه سیاست سایت فردا: بعد از حمله ایران، اسرائیل از پاسخ سریع صرف نظر و تعیین زمان و شکل آن را به بعد موکول کرد که این عقب نشینی از مواضع گذشته اش به حساب می آید و پیروزی دیگری برای ایران محسوب می شود.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره تحولات آتی منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران فعلا اقدامات نظامی خودش را در قبال اسرائیل متوقف کرده است و حالا اگر رژیم صهیونیستی یا شورای امنیت سازمان ملل بخواهد اقدامی علیه ما داشته باشند قطعا ایران سکوت نمی کند.

وی با بیان اینکه از نظر ما قضیه تمام شده است، افزود: اگر صهیونیست ها بخواهد اقدامی کنند ما با جدیت و قدرت بیشتری پاسخ خواهیم داد. البته بعید می دانم رژیم صهیونیستی اقدام به پاسخ کند چون با این کار وارد معرکه جدیدی خواهد شد. این رژیم متوجه توانمندی مقاومت و جمهوری اسلامی ایران شده است و به نفع خود می داند که دیگر در این مسیر ادامه ندهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر اسرائیل بخواهد به ماجراجویی هایش ادامه دهد مطمئنا بیشتر ضرر خواهد کرد، لذا با توجه به مشکلات و نارضایتی هایی که شهروندان اسرائیلی دارند بعید می دانم رژیم صهیونیستی بخواهد با بی تدبیری خود را وارد معرکه ای کند که آینده کابوس واری را برایش رقم خواهد زد.

وی با اشاره به رضایت افکارعمومی در ایران گفت: پاسخ ایران به اسرائیل سبب یک روحیه و امید در جامعه ایران شد چون توانمندی نیروهای مسلح را نشان داد. همچنین یک اتحاد و انسجامی بین همه جریانات ایجاد شد. در مجموع می توان احساس شعف و شادی را در همه اقشار جامعه دید.

آصفری درباره معادلات پیش روی در عرصه سیاست خارجی کشور گفت: غربی ها علاقمند نیستند بدون چراغ سبز آمریکا اقدامی انجام دهند. این پاسخ ایران می تواند صلح آمیز باشد. همواره گفتیم «موشک های ما برای صلح است»، امروز طرف مقابل متوجه قدرت موشک های ما شد و شلیک این موشک ها تأثیر مثبتی را در سیاست خارجی ما می تواند به دنبال داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها