آموزش خرید بیت کوین با پی پال به همراه معرفی بهترین سایت ها

کد خبر: 1213119
آموزش خرید بیت کوین با پی پال به همراه معرفی بهترین سایت ها

 

PayPal به عنوان بزرگترین سامانه پرداخت اینترنتی البته نه در بازار ارز دیجیتال، از چند سال پیش امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را نیز در سامانه خود فراهم کرده و استفاده کنندگان از خدمات پی پال می‌توانند برای خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها از طریق این سامانه اقدام نمایند. روش‌های مختلفی برای خرید بیت کوین وجود دارد که باید پی‌ پال را نیز به عنوان یکی از این روش‌ها در نظر بگیریم. اما چگونه می‌توانیم برای خرید بیت کوین از پی پال استفاده کنیم و مزیت‌ها و معایب این شبکه برای این خرید چیست؟ چالش‌های این چنینی را در این مقال به همراه آموزش خرید بیت کوین با پی پال مورد بررسی قرار داده و بهترین سایت‌ها برای نهایی کردن این خرید را نیز به شما معرفی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

روش‌های خرید بیت کوین

قبل از اینکه به آموزش خرید بیت کوین با پی پال بپردازیم، لازم به یادآوری است که روش‌های مختلفی برای خرید این ارز دیجیتال وجود دارد. کسانی که از پلتفرم‌های مخصوص بازار رمز ارزها استفاده می‌نمایند می‌توانند از طریق خدمات انواع صرافی متمرکز و غیرمتمرکز خرید خود را انجام دهند. در این فرایند شما می‌توانید از طریق بازار بیت کوین به تتر یا بیت کوین به تومان اقدام به خرید نمایید.

روش دیگر خرید این ارز دیجیتال استفاده از پلتفرم‌هایی است که امکان خرید را با پرداخت پول واقعی فراهم کرده‌اند. این پلتفرم‌ها نیز روز به روز در حال گسترش هستند و به تعداد آنها اضافه می‌شود. پی پال نیز یکی از این روش‌ها و پلتفرم‌ها است که در این مقاله سعی داریم تا آموزش‌های لازم درباره آن را با شما در میان بگذاریم.

خرید بیت کوین پی پال چگونه است؟

فرایند خرید بیت کوین با پی پال چندان فرایند پیچیده‌ای نیست و شما می‌توانید از پلتفرم‌های مختلف برای نهایی کردن این خرید اقدام کنید. در حقیقت این روش خرید جایگزینی برای روش‌های خرید بیت کوین با پرداخت پول فیات شده است. پی پال برای این خدمات سرویس جدیدی به عنوان Checkout with Crypto را راه‌اندازی کرد و از طریق همین سرویس امکان خرید 100‌ها توکن مختلف فراهم آمده است. با استفاده از این خدمات شما می‌توانید از تمام ارزهای فیات مورد پذیرش در پی پال استفاده کرده و خرید خود را در بازار کریپتوکارنسی انجام دهید.

برای کسانی که تا قبل از این با ورود به بازار ارز دیجیتال و استفاده از خدمات صرافی‌ها و شبکه‌های بلاک چین به دلیل پیچیدگی‌های موجود مشکل داشتند، با این خدمات دیگر بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و همین موضوع نیز باعث شد تا استقبال از بازار ارز دیجیتال بیشتر شود.

اگر از سرمایه گذاران قدیمی بازار ارز دیجیتال باشید و اخبار مربوط به این حوزه را دنبال کنید، می‌دانید که قیمت بیت کوین و سایر آلتکوین‌ها دقیقا بعد از خبر اعلام پشتیبانی پی پال از خرید آنها با افزایش قابل توجهی روبرو شد. در واقع این خبر تبدیل به یک خبر مثبت در بازار کریپتوکارنسی شده و سرمایه‌های بیشتری را نیز به سمت این بازار سوق داد.

27

معایب خرید بیت کوین با پی پال

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران در فرایند سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها و خرید آنها کارمزدها و هزینه‌های تعریف شده برای این روش خرید است. فرض کنید که شما مجبور به پرداخت کارمزدهای بسیار زیاد برای خرید رمز ارزها می‌شدید، در این حالت اصلا سرمایه‌گذاری در این بازار توجیه اقتصادی نداشت. دقیقا همین شرایط در فرایند خرید بیت کوین با پی پال به وجود آمده که بزرگترین عیب این روش خرید است. در حال حاضر شاهد هستیم که در برخی از سایت‌ها و پلتفرم‌های ارائه دهنده این خدمات حدود 10 درصد از سرمایه خرید کاربران به عنوان کارمزد شبکه دریافت می‌شود.

این کارمزد بالا تبدیل به یک دردسر بزرگ شده است. در حالی که شما برای خرید بیت کوین در خدمات صرافی‌ها به مراتب هزینه‌های کمتری پرداخت خواهید کرد. به عنوان مثال کارمزد خرید این رمز ارز در صرافی‌های متمرکز خارجی مانند بایننس و کوکوین در حدود 0.4 درصد از کل حجم معامله است و در صرافی‌های متمرکز داخلی مانند صرافی تبدیل نیز شما می‌توانید با پرداخت کارمزدهای در حدود 0.15 تا 0.4 برای خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها اقدام کنید.

آموزش خرید بیت کوین با پی پال

برای خرید بیت کوین و برخی دیگر از رمز ارزها با استفاده از پی پال مسیر پیچیده‌ای نخواهید داشت. برای این منظور تنها کافی است بعد از ورود به حساب کاربری خود در سایت‌های ارائه دهنده این خدمات گزینه Buy Crypto on PayPal را انتخاب نمایید. البته ممکن است بسته به سایت مبداء این گزینه با عنوان دیگری نیز قرار گرفته باشد. در قدم بعدی نوبت به انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر برای خرید می‌رسد. در مرحله بعد نیز با انتخاب گزینه Buy می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. البته حتما باید در حساب خود موجودی کافی داشته باشید.

برای خرید بیت کوین توسط پی پال کارمزدهای زیر نیز در نظر گرفته شده است:

حجم خرید

کارمزد

زیر 25 دلار

0.5 دلار

25 تا 100 دلار

2.3 درصد

100 تا 200 دلار

2 درصد

200 تا 1000 دلار

1.8 درصد

بالاتر از 1000 دلار

1.5 درصد

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین سایت‌های خرید بیت کوین با پی پال

اما سوال مهم اینجاست که برای خرید بیت کوین از طریق پی پال از خدمات کدام سایت‌ها استفاده کنیم؟ با توجه به اینکه کلاهبرداری و بالا بودن هزینه‌ها در این روش خرید می‌تواند چالش برانگیز باشد، از این رو حتما باید به دنبال استفاده از خدمات سایت‌های معتبر و شناخته شده باشید. در حال حاضر بهترین سایت‌ها برای استفاده از این خدمات به شرح زیر هستند:

  • سایت PaxFUL
  • سایت Virwox
  • سایت LocalBitcoins
  • سایت Cancoin

اگر به دنبال استفاده از خدمات این سایت‌ها هستید، حتما باید دقت کنید که در این پلتفرم‌ها از ارز فیات موجود در حساب شما پشتیبانی شود. به عنوان مثال اگر در حساب بانکی خود یورو دارید، باید سراغ سایتی بروید که امکان خرید بیت کوین با پی پال را از طریق پرداخت یورو فراهم نماید. در غیر این صورت شما مجبور خواهید شد که یک بار هزینه تبدیل یورو به ارز فیات مورد نظر در سایت مبدا را پرداخت کنید و در دفعه بعدی بیت کوین بخرید که این موضوع می‌تواند باعث افزایش قابل توجه هزینه‌های شما شود.

جمع‌بندی

به آموزش خرید بیت کوین با پی پال پرداختیم و نکاتی را نیز در این باره با شما در میان گذاشتیم که با استفاده از آنها می‌توانید این فرایند را راحت‌تر و ایمن‌تر انجام دهید. البته در نهایت باید یادآوری کنیم که این روش خرید برای کاربران ایرانی با چالش‌های زیادی همراه است و ممکن است هزینه‌های زیادی را روی دست آنها باقی بگذارد. استفاده از این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که چندان اعتقادی به ورود به فضای ایمن اما پرچالش ارزهای دیجیتال نداشته اما از طرف دیگر می‌خواهند با خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها در آن سرمایه‌گذاری کنند. وگرنه خرید بیت کوین از طریق خدمات صرافی‌ها به مراتب با هزینه‌ها و کارمزدهای کمتری همراه خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها