موهای صاف و ابریشمی، آرزوی دیرینه

کد خبر: 1054269

قطعا برای همه‌ی ما اتفاق افتاده است که ساعات زیادی را صرف اتو و سشوار کشیدن موهایمان کنیم، اما بعد از چند ساعت دوباره به همان حالت قبلی برگشته‌اند. موهای فر و سوخته، در هوای شرجی، بارانی یا روزهای بادی فوری به حالت وز و نامرتب درمی‌آیند. این موضوع را در روزهای بارانی یا سفرهای کنار دریا به وفور دیده‌ایم.

اما امروز روشی بهتر از براشینگ و صاف کردن‌های حرارتی داریم.

untitled

مرکز تخصصی کراتینه مو در شیراز

کراتینه مو چیست؟

کراتین مو، روشی برای تبدیل موهای خشک و آسیب دیده به موهای سالم و درخشان است. کراتین مو هم خاصیت صافی و هم احیای مو را دارد. روزانه مو با عوامل آسیب زای زیادی در ارتباط است از روسری‌ها و روبالشی گرفته تا هوای آلوده، رنگ و دکلره. اگرچه با روش‌های درست نگهداری از مو می‌توان تا حد زیادی این آسیب‌ها را کاهش داد اما هیچوقت به صفر نمی‌رسد. کراتین در واقع پروتئینی است که به طور طبیعی در ساختمان مو و ناخن وجود دارد، اما کراتینه کردن، در مرکز تخصصی کراتینه مو در شیراز متفاوت است، در این روش، کراتین با احیای ساختمان مو، منافذ آن را پر می‌کند و مانند روکشی روی مو قرار می‌گیرد.

در گذشته به علت وجود فرمالدئید در کراتین مو ترس زیادی از عدم سلامتی آن وجود داشت. اما با ساخته شدن مواد بدون فرمالدئید این ترس از بین رفته است. کراتین‌ مو هم برای احیا و ترمیم موهای آسیب دیده و هم برای صافی موهای سالم استفاده می‌شود.

 

ماندگاری کراتین مو چقدر است؟

ماندگاری کراتین مو ، بسته به مواد مورد استفاده متفاوت است. کراتین مو با ماندگاری 3تا6 ماه، حتی با ماندگاری‌های بیشتر از یک سال هم اکنون وجود دارد. مرکز تخصصی کراتینه مو در شیراز، مواد اورجینال با ماندگاری بالا را برای موهای شما به کار می‌گیرد.

untitled

مرکز تخصصی کراتینه مو در شیراز

 

المنت مو چیست؟

اگرچه کراتین مو در زمینه صافی بسیار پرطرفدار است اما، ممکن است دنبال روش‌های صافی با ماندگاری بیشتری باشید. المنت مو در  شیراز در خدمت موهای شماست. این روش یک صافی دائم مو است و نگرانی‌های کراتین مو در مورد آن وجود ندارد. المنت مو را می‌توان برای سنین 6تا 70 سالگی انجام داد و از موهای صاف لذت برد.

المنت مو در شیراز یک روش طبیعی و سالم است که با استفاده از مواد معدنی موها را تا 80درصد صاف کرده و 20 درصد احیا می‌کند. موهای دارای رنگ طبیعی و یا رنگ شده بهترین گزینه برای المنت مو است. المنت مو، برخلاف کراتین که منافذ مو را می‌پوشاند، داخل کورتکس مو رفته و با تغییر در ساختمان مو، باعث تبدیل موهای وز و فر، به موهایی صاف و درخشان می‌شود.

 

المنت مو بهتر است یا کراتین؟

هر کدام از این دو روش مزیت‌هایی دارد و هیچ روش صافی به خودی خود بد نیست. اما اول باید نیاز موهای خود را بشناسید. بهترین کراتینه مو در شیراز راهنمای شما در این مورد است.

برای موهای به شدت آسیب دیده، سوخته و دمیج، دکلره شده و کدر کراتین مو بهترین روش است، چون با احیای مو و ترمیم آن، موهای مرتب و سالم‌تری را به شما می‌دهد.

المنت مو  توانایی صافی بیشتر و ماندگاری دائمی دارد، تا زمانی که موهایتان را کوتاه نکنید همچنان صاف خواهند ماند. اما این روش به هیچ وجه برای موهای آسیب دیده و دکلره مناسب نیست چون باعث از بین رفتن و آسیب بیشتر ساختمان مو می‌شود، در صورتی که برای موهای رنگ شده و بدون رنگ آسیبی ندارد و حتی تا 20درصد آن‌ها را احیا می‌کند.

هزینه صافی مو چقدر است؟

بسته به نوع روش صافی، کراتین مو، المنت مو یا روش‌های دیگر هزینه‌ها متفاوت است. مواد صافی مو با توجه به خارجی بودن آن معمولا هزینه زیادی دارند و اگر جایی هزینه‌های بسیار کمتری برای کراتین و المنت مو درخواست کرد به اورجینال بودن مواد آن باید شک کرد. بهترین راه آن است که از آرایشگر بخواهید مواد مورد استفاده را در بسته بندی به شما نشان دهد و به مراکز معتبر مراجعه کنید.

مرکز تخصصی کراتینه مو در شیراز هزینه کراتین مو یا المنت مو را، با توجه به مواد مصرفی واندازه‌ی موهای شما محاسبه می‌کند. یعنی هر چقدر که موها بلندتر و حجیم‌تر باشد مواد مصرفی و زمان کار روی آن بیشتر می‌شود پس به تبع آن هزینه‌ها متفاوت‌تر است.

مرکز تخصصی کراتینه مو در شیراز

 این مرکز با دارا بودن مدارک معتبر در زمینه صافی مو و استفاده از مواد اورجینال، تجربه‌ی کاری و دانش خود را به کار می‌گیرد تا متناسب با نیازی موهای شما، بهترین خدمات را ارائه دهد.

المنت مو در شیراز و مرکز تخصصی کراتینه مو، یکی از نام‌های معتبر در این زمینه است. هزینه کراتینه مو در شیراز متفاوت است اما کافیست به سایت https:/anahidbeauty.ir مراجعه کنید. ما با معرفی متخصصان با تجربه در این زمینه، به شما کمک می‌کند نیاز موهایتان را بشناسید و متناسب با آن یکی از روش‌ها را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها