شرایط اجاره خودرو در تهران شرکت رنتینال

کد خبر: 1126947

اجاره خودرو لوکس

به گزارش رنتینال، ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو لوکس تهران با ارزانترین قیمت , اگر قصد اجاره خودرو در تهران را دارید پس با ما همراه باشید.

بیماری کرونا coronavirus شریط را برای مردم عزیز تهران سخت کرده اگر برای تعطیلات آخر هفته به مهمانی دعوت شده اید و خودروی لوکس شما آماده نیست و یا دچار نقص فنی شده است بهترین راهکار اجاره خودرو لوکس است. اگر قصد اجاره خودروی تهران با کیفیت بالا را دارید بهتر است که به سایت مرکز اجاره خودرو تهران مراجعه کنید. امروزه با توجه به وجود تحریم ها و قیمت نجومی خودروهای لوکس خرید این خودروها تقریباً به امری محال تبدیل شده و این مشکل گریبان گیر اکثر مردم شده است ولی رنتینال به عنوان بزرگترین منبع اجاره خودرو تهران، خودروهای لوکس و جوان پسند را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین چنانچه قصه اجاره خودرو های کمپانی تویوتا بنز و بی ام و هستید می توانید از خودروهای رنتی استفاده نمایید. شاید تاکنون برای شما این سوال پیش بیاید که چه خودرویی برای اجاره مناسب تر است؟ البته که واضح است خودروهای لوکس از نظر آپشن ها و مزایا به هیچ عنوان قابل مقایسه با خودروهای ایرانی نیستند ولی چنانچه قصد اجاره خودروهای ایرانی را دارید بهتر است از نمونه های پرطرفدار از جمله پرشیا و ۲۰۶ استفاده نمایید. خودروهای مذکور علاوه بر ظاهری زیبا، از نمونه های دیگر خودرو های ایرانی با کیفیت تر هستند و سوخت کمتری مصرف می کنند. ولی چنانچه قصد اجاره خودرو تهران و مدل های شیک و خارجی برای مهمانی و یا مراسم عروسی دارید، گزینه‌های مطلوبی وجود دارد که معمولاً استفاده از آن ها در بین مردم مرسوم است. به عنوان مثال خودروی بنز سی ۲۰۰ یکی از پرطرفدار ترین خودرو ها برای اجاره خودرو تهران در مهمانی ها است. خودروی بنز c۲۰۰ ظاهری شیک و آپشن هایی فوق‌العاده‌ دارد که از جمله آن ها استارت دکمه ای، فرمان جمع شونده و ایربگ برای تمامی سرنشین ها در زمان تصادفات می باشد. بنابراین اگر دنبال یک گزینه مناسب برای یک مهمانی مهم هستید می توانید از این خودروی لوکس استفاده کنید.

اجاره خودرو لوکس

 رنت ماشین در تهران

معمولا برای اجرای مراسمات و یا شرکت در آن ها نیازمند رنت ماشین تهران هستید که با توجه به این تعاریف چند خودروی لوکس را به شما معرفی می کنیم تا در صورتی که قصد رنت خودرو لوکس تهران را دارید، نمونه های زیر را به عنوان پرکاربردترین خودروها در نظر داشته باشید.

1- رنت ماشین تویوتا لندکروز:

تویوتا لندکروز یکی از بهترین خودروهای کمپانی تویوتا بوده و به عنوان یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند لوکس توانایی های ویژه‌ای دارد که نمونه بارز آن آفرود بودن آن است اگر قصد مسافرت دارید این خودرو با توجه به فضای داخلی آن یکی از بهترین گزینه های خودروی شاسی بلند است همچنین از لحاظ امنیت و طراحی داخلی بسیار شیک و زیبا می باشد. کروز کنترل، رادار نقطه کور، ترمز کمکی و دیلایت، ورود و استارت بدون کلید و ۶ عدد ایربگ برای راننده و تمامی سرنشین ها از جمله آپشن های ویژه تویوتا لندکروز می باشد.

2- رنت ماشین پورشه کاین

خودروهای شرکت پورشه زیبایی منحصر به فرد و سواری نرم معروف هستند. توان این ماشین ۵۵۰ اسب بخار بوده و شتاب صفر تا صد در کمتر از ۶ ثانیه می باشد. انتقال نیرو در این خودرو از طریق دو دیفرانسیل تامین می شود و موتور آن ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپ می باشد. از دیگر مزایای این خودرو گیربکس ۸ دنده تیپ ترونیک، فرمان الکتروهیدرولیک، ترمز پارک الکترونیکی، سنسور و دوربین عقب، صفحه نمایش صندلی های عقب که قابلیت پخش کلیپ ها اعم از صوتی و تصویری را داشته باشد، قابلیت اتصال به اینترنت سیستم هشدار دهنده ی نقطه کور و.... می باشد.

3- رنت ماشین بنز s 500

 این خودرو نیز یکی از پرطرفدارترین خودرو در بین مصرف کنندگان از مدل ۲۰۱۴ است که از آپشن های آن میتوان به سیستم کمک به پارک خودرو و تنظیم دمای هوا در عقب خودرو یخچال و جعبه خنک نگهدارنده کروز کنترل و فنرهای آروماتیکی اشاره کرد شتاب این خودرو از صفر تا صد در ۵ ثانیه اتفاق می افتد.

رنت ماشین تهران

اجاره خودرو روزانه

بارها در زندگی همه ی ما پیش آمده است که به دلایل مختلفی احتیاج به اجاره ی خودرو به صورت روزانه داشته باشیم اما ندانیم که شرایط اجاره ی خودرو روزانه چگونه است و از طرفی دیگر این ندانستن موجب می شود که ما از خدمات فوق العاده ی شرکت های اجاره ی خودرو برای کارهای گوناگون استفاده نکنیم.

معمولا به تقاضا برای اجاره ی خودرو، برای چند ساعت یا یک روز، اجاره خودرو روزانه گفته می شود. در ادامه ی مطلب قصد داریم به معرفی شرایط اجاره ی خودرو به صورت روزانه و ساعتی بپردازیم و این خدمت را به صورت کلی بررسی کنیم و به معرفی نکات مهمی که در اجاره خودرو باید بدانید بپردازیم.

 اجاره ساعتی خودرو در تهران

اجاره ساعتی خودرو در تهران از مزایای ویژه‌ای برخوردار است که مهم ترین آن صرفه اقتصادی و افزایش آسایش و راحتی شما می باشد. شما قصد گردش در شهر تهران را دارید که اگر بخواهید تمام روز را با آژانس و یا تاکسی بگردید باید هزینه‌های بسیار زیادی را تقبل کنید. ولی اگر همان هزینه را برای اجاره ساعتی خودرو از بزرگ ترین مرجع اجاره خودرو تهران پرداخت کنید می توانید شیک ترین خودرو ها را سوار شده و از گردش در شهر لذت ببرید. علاوه بر آن شما می‌توانید به جای این که ۵ میلیارد برای خرید یک خودروی لوکس هزینه کنید، سرمایه خود را در جایی به کار گرفته و با سود آن خودروی دلخواه تان را سوار شوید. معمولاً به دلیل وجود رقابت بین شرکت های اجاره خودرو تنها کسانی می توانند اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند که قیمت اجاره خودروی آن ها از بقیه جاها مناسب‌تر باشد. شرکت رنتینال با این منظور مناسب ترین قیمت ها را برای اجاره خودرو در نظر می‌گیرد.

 اجاره خودرو تهران

یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ها برای رنت خودرو از مرکز اجاره خودرو تهران، اجاره ساعتی خودرو در تهران برای رفتن به مهمانی و یا اجرای مراسمات می باشد. بنابراین اگر قصد اجاره ساعتی خودرو در تهران را دارید، می توانید از خودروهای شرکت رنتینال استفاده نمایید. شما برای اجاره ساعتی خودرو هم هزینه کمتری پرداخت می کنید و هم این که مشکل وسیله نقلیه برای شما حل می شود. شما می توانید برای اجاره خودرو تهران و تحویل آن قرارداد رسمی امضا کنید و در صورت لزوم برای محاسبه هزینه ها فاکتور رسمی و مورد تایید نیز دریافت نمایید.

 اجاره خودرو تهران

برای اطلاعات بیشتر در مورد اجاره خودرو تهران به سایت https://rentinal.info/ مراجعه کنید

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها