بور بور در گفتگو با «فردا»:

نوبخت و حزبش همسو با جهت وزش باد حرکت می‌کنند

کد خبر: 1242033

عضو خانه احزاب با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه همسو با جهت وزش باد حرکت می کند، ادامه داد: البته گاهی اوقات نیز اعتدال و توسعه در هواشناسی خطا می کند و جهت وزش باد را اشتباه تشخیص می دهد.

نوبخت و حزبش همسو با جهت وزش باد حرکت می‌کنند

گروه سیاست سایت فردا: محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه پیش ثبت نام انتخابات مجلس را انجام داد و به نظر می رسد، نیروهای همسو با حسن روحانی قرار است با محوریت نوبخت وارد عرصه رقابت سیاسی پیش رو شوند. حال این سئوال پیش می آید که آیا این طیف فکری سرمایه اجتماعی کافی برای پیروزی در انتخابات دارد یا آنکه با سایر جریانات همچون اصلاحات و طیف همسو با علی لاریجانی وارد ائتلاف انتخاباتی می شود؟

حبیب‌الله بور بور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان اقبال مردم به طیف همسو با حسن روحانی به محوریت محمدباقر نوبخت گفت: حزب اعتدال و توسعه حزب حاکم بر دولت آقای روحانی بود و آقای نوبخت در پایان دولت دوازدهم، خزانه خالی را تحویل آقای رئیسی داد. این اتفاق هزینه های زیادی برای کشور در پی داشت.

وی افزود: شاید اصلاح طلبان به صحنه بیایند و هر نوع اتفاقی امکان دارد بیفتد اما برای آقای نوبخت و نیروهای حزب اعتدال و توسعه چنین اتفاقی نمی افتد. او در زمانی که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بود، عملکرد قابل قبولی از خود به جای نگذاشت بنابراین فعالیت انتخاباتی اعتدالی ها برای مردم جذابیتی ندارد.

این عضو خانه احزاب با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه دنبال بازگشت به قدرت است، اظهار کرد: اگر این حزب تصور کند اصولگراها اکثریت جامعه را با خود همراه دارند، جهت گیری انتخاباتی اش را همسو با اصولگرایان تنظیم می کند و برعکس. در واقع جهت گیری ثابتی در عرصه سیاسی کشور ندارد و می رود به سمت جناحی که رأی می آورد.

وی با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه همسو با جهت وزش باد حرکت می کند، ادامه داد: البته گاهی اوقات نیز اعتدال و توسعه در هواشناسی خطا می کند و جهت وزش باد را اشتباه تشخیص می دهد.

بور بور درباره احتمال ائتلاف دوباره طیف حسن روحانی، طیف علی لاریجانی و اصلاح طلبان گفت: آرایش انتخاباتی جریانات منتقد اصولگرایی بستگی به عملکرد دولت آقای رئیسی دارد. اگر در ماه های مانده به انتخابات مجلس شاهد ثبات اقتصادی باشیم شاهد گرایش مردم به سمت طیف های همسو با دولت خواهیم بود اما این اتفاق نیفتد، احتمال ائتلاف جریانات منتقد دولت با هم وجود دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها