سرمربیان در نشست خبری بعد از بازی چه گفتند؟ | اوسمار: تمرکزمان به کسب عنوان قهرمانی است

کد خبر: 1289714

سرمربی پرسپولیس با بیان این که تمام تمرکزمان بر کسب عنوان قهرمانی است، گفت: موقعیت‌های زیادی برای گلزنی در نیمه نخست داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن روی تجربه بازیکنان توانستیم پیروز شویم.

سرمربیان در نشست خبری بعد از بازی چه گفتند؟ | اوسمار: تمرکزمان به کسب عنوان قهرمانی است

سرمربی پرسپولیس با بیان این که تمام تمرکزمان بر کسب عنوان قهرمانی است، گفت: موقعیت‌های زیادی برای گلزنی در نیمه نخست داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم و در نیمه دوم با وجود ۱۰ نفره شدن روی تجربه بازیکنان توانستیم پیروز شویم.

اوسمار ویرا در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که با برد سرخپوشان تهران به پایان رسید، اظهار کرد: می‌دانستیم که قرار است در جوِ خاص ورزشگاه نساجی و مقابل تعداد زیادی هوادار این تیم بازی کنیم و از تماشاگران به خاطر ایجاد این جو خوب و زیبا تشکر می‌کنم.

وی افزود: تیم ما مثل همیشه تهاجمی بازی کرد و در نیمه نخست فرصت‌های متعددی برای گلزنی داشتیم. البته پرسپولیس از زمانی که من به ایران آمدم هجومی بازی می‌کرد و در دوره آقای گل‌محمدی نیز به همین شکل بازی می‌کرد.

ویرا خاطرنشان کرد: با وجود انجام بازی تهاجمی در نیمه نخست، به دلیل اخراج رفیعی و ۱۰ نفره شدن در نیمه دوم ناچار شدیم که دفاعی بازی کنیم. اما تجربه بازیکنان باعث شد که بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره استمرار همکاری‌اش با پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر تمرکزمان کسب عنوان قهرمانی است و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. اما اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از سری مسابقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور که از ساعت ۱۸:۱۵ امروز -دوشنبه- در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سوت با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار شد، با برد ۲ – ۱ پرسپولیسی‌ها به پایان رسید.

ویسی: فولاد ۱۰۰ درصد در لیگ می‌ماند/ چنین روزهایی را قبلا هم دیده‌ام

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمام انرژی مثبت مردم را می خواهیم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید، اظهارکرد: متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و تیم ما از نظر روانی مشکلات زیادی دارد.

او افزود: استرسی که برای بردن داریم بر پیکره ما ضربه زد. نیمه دوم را بعد از صحبتی که با بازیکنان داشتیم خیلی خوب شروع کردیم اما متاسفانه برخلاف جریان بازی گل خوردیم و در ادامه ۱۰ نفره و بعد هم ۹ نفره شدیم و حریف مطمئناً بازی را کنترل می‌کرد.

ویسی گفت: چهار بازی در پیش داریم و به آینده امیدوار هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم از این وضعیت خارج شویم. پنج تیم برای بقا می‌جنگند.  می‌دانم خوب بازی کردن کافی نیست و حاضریم بد بازی کنیم اما ببریم. متاسفانه فعلاً اوضاع و احوالمان خوب نیست و باید ریکاوری روحی روانی کنیم و به سراغ بازی استقلال برویم.

او عنوان کرد: به هر حال آنچه می خواستیم نشد و من روزهای سختی قبلاً داشتم و این زندگی ما است. من چنین روزهای سختی را دیده‌ام و باز هم خواهم دید ولی مطمئنا تیم ما با یک برد از این وضعیت بیرون می‌آید. باید زودتر از این استرس خارج می‌شدیم اما نشد ولی تمام وجودمان را برای چهار بازی آینده می‌گذاریم. تیم ما با کسب ۶ امتیاز در لیگ می‌ماند و صد در صد می‌ماند.

ویسی تاکید کرد: صد در صد مردم خوزستان به بقای تیم فولاد امیدوار باشند. ما تمام انرژی مثبت مردم را می خواهیم.

 

تارتار: گفته بودم باید به همه چیز بدبین باشیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: امشب واقعا روی بازی مسلط بودیم و هوادار کاملا تدافعی بازی کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری بعد از بازی با هوادار اظهار کرد: از هواداران تیمم عذرخواهی می‌کنم. دوست داشتم برنده بازی باشیم. تساوی اصلاً راضی کننده نیست و ما باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و برنده می‌شدیم. از نظر فنی غافلگیر شدیم و خیلی زود گل خوردیم. تمرکزمان کم بود ضمن اینکه هوادار در نیم فصل دوم در خط حمله خیلی خوب کار کرده و گل‌های زیادی به ثمر رسانده است.

 سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: هشدار داده بودم که باید به همه چیز بدبین باشیم و متاسفانه غافلگیر شدیم و گل اول را دریافت کردیم. در ادامه موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و فکر می‌کنم فرعباسی، دروازه‌بان تیم ما به جز صحنه‌ای که گل دریافت کرد، دیگر هیچ عکس‌العملی نداشت که ما زیر فشار قرار گرفته باشیم. واقعا کم دقت بودیم و ۱۰ موقعیت داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم.

او خاطرنشان کرد: علاوه بر صحنه‌ای که داور پنالتی اعلام کرد، در دقیقه ۲۵ بازی نیز یک صحنه صد درصد پنالتی وجود داشت که داور اگر آن پنالتی را می‌گرفت ما می‌توانستیم خیلی راحت‌تر بازی را به تعادل بکشانیم و حتی در نیمه دوم برنده باشیم و این حق ما بود که داور آن را به ما نداد.

تارتار بیان کرد: ضمن احترام به گروه داوری باید بگویم به ویژه از داور وسط راضی نبودم. داور حتی در صحنه‌ای می‌توانست با دادن کارت دوم، بازیکن تیم حریف را جریمه کند که رضا جعفری بازیکن تیم ما توپ را دزدید و داور هم آمد سوت بزند ولی وقتی متوجه شد بازیکن حریف یک کارت دارد، فکر می‌کنم بازی را ادامه داد. من همیشه برای داوران احترام خاصی قائل هستم اما از آقای میثم حیدری راضی نبودم و امیدوارم بازی کارشناسی شود و حتی من اشتباه کرده باشم اما آنچه من دیدم داور در برخی صحنه‌ها خوب کار نکرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان تاکید کرد: این بازی برای ما تمام شد و خدا را شکر می‌کنیم که امسال ملوان به جایگاهی رسیده که از تیم هواداری که سال گذشته در رفت و برگشت ملوان را شکست داده بود، امسال چهار امتیاز گرفتیم. امشب واقعا روی بازی مسلط بودیم و هوادار کاملا تدافعی بازی کرد.

ربیعی: در ابتدای نیمه دوم نباید عقب می‌کشیدیم/ تساوی عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به تاکیدی که داشتیم مبنی بر این که تحت هیچ شرایطی عقب ننشینیم، در ابتدای نیمه دوم یک مقدار عقب نشستیم.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن،‌ پس از شکست ۲ بر یک شاگردانش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدای صحبت‌هایم به تیم استقلال و هوادارانش تبریک و به بازیکنان تیم خودم خدا قوت می‌گویم. فکر می‌کنم بازی با کیفیتی بود و کسانی که این بازی را دیدند ضرر نکردند. در رابطه با جریان بازی هم طبق استراتژی و برنامه‌ریزی بازی کردیم.

او ادامه داد: در نیمه اول هم بازی همانطور که می‌خواستیم پیش رفت و می‌دانستیم استقلال در ارسال‌های از کنارین تیم خوبی است و خوب هم ایجاد موقعیت می‌کند. سعی داشتیم محورها را ببندیم و در انتقال‌ها هم سریع و خوب عمل کردیم. در نیمه دوم اما ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول را از دست دادیم. با توجه به تاکیدی که داشتیم تحت هیچ شرایطی عقب ننشینیم، یک مقدار عقب نشستیم.

او ادامه داد: پیش از گل اول استقلال، تعویض‌های ما آماده انجام بودند اما توپ حدودا دو دقیقه و نیم از جریان بازی خارج نشد و ما گل اول را دریافت کردیم. بعد از آن اما فوتبال درستی بازی کردم و طبیعی است وقتی که از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنید، به تیم حریف اجازه می‌دهید گل بزند. ضمن اینکه امروز استقلال دو گل فوق العاده زد و نشانگ سطح بالا و کیفیت خوب بازیکنان خارجی این تیم بود. خصوصا گل دوم این تیم که فوق‌العاده بود و من حتی در صحنه رد شدن توپ از بازیکن ۱۹ ساله خودمان هم کسی را مقصر نمی‌دانم.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: این وظیفه ما است که به بازیکنان جوان فرصت بازی دهیم و از همه نفرات تیم راضی هستم، البته معتقدم که نتیجه تساوی عادلانه بود و ما مستحق باخت نبودیم. در دو، سه موقعیت می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و این بازی امروز ما نشان داد که چرا ذوب‌آهن بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه است. من می‌توانستیم بعد از گل تیم را عقب بکشیم اما این کار را نکردیم و تا آخرین دقیق سعی داشتیم به سمت دروازه استقلال حمله کنیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم.

او گفت: من از عملکرد تیم راضی هستم و طبیعی است استقلالی که در کورس قهرمانی است، در این بازی به کمک فشار هواداران خود تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کند و من هم از هواداران تیم خودم تشکر می‌کنم.

ربیعی درباره درگیری امید حامدی‌فر، هافبک استقلال با رضایی بازیکن تیم ذوب‌آهن در انتهای بازی، گفت: من آن صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که چنین اتفاقی رخ داده است. با شنیده‌ها قضاوت نمی‌کنم و رسیدگی به این موضوع را به باشگاه و ناظر می‌سپارم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها